INTRODUCTION

Hi gais! Semua cerita dalam blog aku ni adalah sebahagian kisah dalam hidup aku >.< Tak suka baca ke? Awak boleh klik disini :p


Friday, August 26, 2016 • 4:28 AM • 0 Sweet hearts

Hi ppl ! dah lame aku tak bukak blog ni, hahaha rasanya last bukak blog tahun lepas kot. Tahun ni srsly takde masa nak story macam2 kat blog. Cewah tipu la kalo aku cakap takde masa nak update story pape kat blog. ahahaha act aku cuma malas nak update pape sebab entahlah. Lagipun aku jarang haa on laptop, kekadang je. Selalu melekat dengan phone je. Final exam lagi sebulan lebih je..tapi aku satu apepun tak prepare untuk exam. Yelah tahun lepas struggle study for pt3 sampai stress aww study sub math. hahaha orang kata bila melangkah ke tingkatan 4 ni, katanya tahun honeymoon hahaha. so aku nikmati tahun honeymoon tahun ni. hahaha ceh takdelah tipu je. act tahun ni aku memang malas gila nak mati :3 aish tipulah kalo sampai kata nak mati, hahahaha. tahun ni aku banyak hadap phone je. Buku pun kekadang je sentuh itupun kalau ada homework je -.- lagi 4bulan bape hari je nak habis tahun 2016. tahun depan dah spm. omg, macam tak percaya je tahun depan nak spm. Yelah sebab macam baru rasa masuk form1 kot. hahaha. act aku tak ready lagi nak spm. em em. rase macam takut sangat dengan spm. i donno why sedangkan spm tu, orang kata kalau study, takde ah payah mana, ye ye aku kata payah sebab aku tak study haa gittewww. hahaha. 


             Act aku nak story jugak, naik form4 ni memang lain gila dari form1, form2 and form3. Aku ingatkan sama je. hahaha naik form4 ni, cikgu selalu tekan macam budak2 spm dah. alahai, kadang2 stress gak kan. haa paling takley blah skali subjek math. adoi illiya, kenape la kepale otak kau ni lambat sangat nak pickup. haih blur je bile belajar waktu math. haa, subjek paling best sekali belajar dalam form4 ni, subjek ict. hahaha yelah sebab kelas kat dalam aircond. takde ah panas macam kelas2 biasa ni. act mula2 aku ingat nak amik akaun, tapi cikgu pernah pesan kalau rase tak boleh bawak akaun, jangan amik. nanti rosak result time keputusan spm 2017 keluar nanti. haaa act aku jenis minat dalam bidang ict, so aku pun amik ict. aku ingatkan ict susah, alhamdulillah takda la susah mana. cuma kena rajin je. hihiks. cikgu cakap ict senang nak score A sebab ada kerja khusus. Yes, ict memang senang nak score A. Exam kali pertama tu dapat C- ke C+ entah tak ingat, yelah first time exam en, so masatu otak macam blur2 sikit. then exam pertengahan tahun, alhamdulillah banyak gak meningkat haha. tak banyak mana just dpt A- je. adudu bersyukur gak ah. tapi, kan best kalau markah math aku dapat macam markah ict aku. hahaha awat benak sangat math ni illiya oi. hahaha. mintak2 tahun depan segala ilmu math yg cikgu bagi, otak aku dapat terime ler. hahaha. subjek lain takde problem kot bagi aku. hahaha, rase dok sabar nak habis spm. aduyy sabo illiya lagi setahun 4 bulan je nak habis sekolah nye. hahaha. dahler aku rase macam buang mase pulak story mende2 dok berfaedah gini. hahaha. nanti kalau aku rajin, aku huuuuupdate lagi. hahahaha. kk geraklu pape roger. :P

0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: