INTRODUCTION

Hi gais! Semua cerita dalam blog aku ni adalah sebahagian kisah dalam hidup aku >.< Tak suka baca ke? Awak boleh klik disini :p


Saturday, December 23, 2017 β€’ 11:23β€―AM β€’ 0 Sweet hearts

Dah lama gais sis tak tulis story kt dalam blog ni πŸ˜‚ hahahaha weh last bukak tahun lepas kot. Masatupun story pasal baru nak naik form4 and tuptup dah habis sekolah dah pun. Ya robbi cepat gila masa berlalu kan?  spm 2017? Hahahaha aku taktahu nak kabo camne. Bagi aku la kan, sejarah kertas 2 la macam ya allah soalan dia mengancam gila weh πŸ˜‚ baca yang lain, keluar yg lain. Bila bukak je paper tu, tengok soalan satu, bapak happy ah seronok nak mati sebab soalan senang gila. Tapi bila bukak je soalan nombor dua, rasa macam gelap masa depan aku hahahahaha amende la sia soalan nak. Aku pun tk paham. Dahlah nak kbat berdasarkan fakta. Pala otak aku memang jem 100%. RIP sejarah kertas 2 :') semoga dapat pemeriksa yang baik hati ❀ 

       Tak sebenarnya tujuan aku nak cerita dalam blog ni, pasal classmates aku πŸ˜‚  sebenarnya, kelas 5Aurum2 baru je dibukak tahun ni. Sebab dibukak? Sebabnya ramai sangat makhluk allah yang masuk kelas 5Aurum yg asal. First reaksi kiteorg bila dapat tahu kena berpecah kelas, rasa broken dia tu lagi sakit daripada putus cinta tau πŸ˜‚ yelah sebab dah rapat kan daripada form4. Lepastu nak naik form5, eh eh tetiba kena berpecah kelas pulak. Aku sedih la jugak kan kena berpecah kelas yela sebab anis dengan yana tk kena pindah kelas. Aku alone weh alone πŸ˜‚ tapi nasib baik ada dinie ha lepastu nasib baik jugak sesetengah budak kelas silikon boleh naik kelas 5Aurum2. So aku happy la jugak time tu sebab mirah and ain natasya sekelas dengan aku balik. Masa form4 je kiteorang tk sama kelas. Bila dah pindah kelas 5Aurum2, sumpah ah mula2 tu aku rasa kelas ni bosan gila nak mati sebab budak2 dalam kelas tu tk aktif mcm kelas 5Aurum1 πŸ˜‚ sampaikan setiap kali cikgu yg masuk kelas kiteorg, mesti ckp senyap sgt kelas ni πŸ˜‚ kadang2 rasa nak pindah balik je kelas 5Aurum1 weh. Sumpah bosan nakmati duduk kelas 5Aurum2. Masa awal2 tu, semua buat hal masing2. Tak sporting sangat. Tapi kan bila dah masuk bulan berapa tah, ha barulah budak2 kelas tu nak mula bising. Makin nak dekat spm, makin rapatlah kiteorg semua. Time awal2 pindah kelas tu, semua acah2 malu sia πŸ˜‚ yela tak biasa lagi kan. Tapi makin lama makin teruk perangai sorang2 πŸ˜‚ sumpah tk menyesal la sekelas dgn dieorang πŸ˜‚ sibaik la dieorang semua ni senang boleh dibawak bincang. Tapi ada jugak la gaduh time nak susun meja tu πŸ˜‚ kahkahkah. Weh, lepasnih aku mesti rindu dieorang semua hm 😭 tak pernah dapat classmates mcm gini. Kalau nakgi memana jenis semua on je πŸ˜‚ weh aku harap kan, kalau ada rezeki aku sambung study kt mana2, mintak2 la ada sorang dua dapat tempat study yang sama πŸ˜‚  weh rindu tahu rindu tak? Adumak bila la dpt keluar same2 ni hm 😭 sini aku nak describe jenis2 hamba allah yg ada dlm kelas 5Aurum2 ni 🌸 yang suka tidur dalam kelas? Ofkoz la mustaqim and mie πŸ˜‚ dulu awal2 sekolah, aku pun kerap gak tidur tpi sejak dh nk dekat spm, tk selalu tidur dlm kelas dah. Focuss πŸ˜› tapi mustaqim dengan mie tu, nauzubillah tkleh nk kata apa. Ni memang kaki tidur teruk ni πŸ˜‚ yang suka bercakap tk henti2? Hahahaha siapa tk kenal woi mestilah ella πŸ˜‚ tapi aku rasa semua budak kelas aku suka bercakap hahahaha tpi yg kuat sgt bercakap, ella la πŸ˜‚ jenis yang lek lek je dalam kelas? Aku rasa mimi, fatin, pija, azyan, aimuni, adlina, balqis, anis natasha, akma and una maybe? Yelah, sebab dieorang ni jenis lek lek je perangai dlm kelas. Tk kalut mcm yg lain HAHAHAHAHAHAHA yang jenis suka berdakwah? Hmm cik seri kita la πŸ˜‚ pantang woi kalau gaduh dengan dia ke apa, hah mula la dia keluarkan hadis2 dia tu πŸ˜‚ tapi seri ni pelik sikit tau. Dekat sekolah dia macam acah2 ustazah, tapi kan setiap kali ada kem kt sekolah, perangai dia berubah beb πŸ˜‚ macam akak2 gengster doh hahahahahaha yang jenis suka bahan orang? Aku rasa ain natasya, mirah, aku and nisya, mustaqim and mie kot? Hahahaha ni geng2 ni yg suka bahan orang. Ye jujur sis sangat suka bahan budak2 kelas sis πŸ˜‚ hahahahaha tapi sibaik la jenis semua lek lek je perangai tk cepat naik angin semua πŸ˜‚ jenis yg kalut? Hmm siapa lagi kalau bukan malin and ain tai. Hahahaha weh dieorang punya kalut tu, sumpah lawak πŸ˜‚ dua2 sama je cepat kalut. Hahahaha suka jugak la sakat duaorang ni. Perangai kelakar nakharom πŸ˜‚ yang jenis pendiam? Zaharin la siapa lagi. Aku pelik gak dengan mamat ni. Dulu awal2 tahun, dia pemalu gila weh srs. cakap ngan perempuan mcm nk taknak je. Eleh macam la org nk ngorat dia πŸ˜‚ hahaha gurau2 πŸ˜› tapi aku perasan la sikit perubahan zaharin ni, sejak nk dekat spm dh mula berani la bercakap dengan perempuan. Hahaha siap boleh ambil gambor lagi dgn dia. Kalau tak, ha memang jual mahal nak mampus la. Hahaha dahlah dia yg paling tinggi dalam kelas tu πŸ˜‚ okay jenis perangai cmne eh nk ckp? Senang cita dia ni jenis annoying la ha. Nama dia irfan. Sumpah weh kekadang aku benci gak perangai mamat ni. Yelah, sebab kadang2 time tgh srs belajar, boleh pulak dia buat lawak bodoh dia. Rasa nak bagi penampar je sia πŸ˜‚ kelakor gak kadang2 perangai mamat ni πŸ˜‚ penghibur kelas katanya hahahahaha irfan2, bakpe la ade manusia mcm mu dlm dunia ni πŸ˜‚ next pulak. Jenis yg perangai mcm ayah2 sikit? Mestilah afif hahahaha siapa tk kenal woi ketua kelas 5Aurum2 yg paling ohsem, hidung mancung, menjadi kegilaan ramai junior2 kt sekolah tu. Eh yeke? Kahkah tk2 gurau je. Afif ni perangai dia sporting jugak, tpi at the same time dia ni tegas la sikit. Sikit je. Tk byk pun πŸ˜‚ kahkah boleh dikatakan ketua kelas yg boleh diharap la jugak. Sis cuma nak kabo, semoga kekal la dgn budak yg duduk tepi balqis tu ek πŸ˜‚ jenis yg suka bagi ayat deep and yg paling matang dlm kelas? Ofkozlah dinie weh! Siapala tk kenal dinie anak che mahmud. Manusia yg tk boleh gurau bewok bak kata orang kelantan time tgh srs dgn dia. Confirm dia bagi ayat deep cb πŸ˜‚ dia ni food hunter you know? Hahahhaa tkleh nampak orang bawak makanan sikit, mula la meminta. Kahkah tkpe2, sharing is caring kan? Hahahaha sape2 yg ada masalah besar ke apa, just kabo kt dia. Sebab dia ni otak terlebih matang. Biasalah yg lain semua keanak-anakan lagi πŸ˜‚ hahahaha and last tikah. Haa dia ni budak atlet dalam kelas aku sama dengan ella. Perangai dia ni boleh tahan gak gila mcm yg lain πŸ˜‚ cuma satu sis nak kabo, dia punya gelak tu padu sial πŸ˜‚ kuat bebeno bila dia gelak. Hahahaha perangai dia ni jenis lek lek je jugak mcm yg lain. Ugh sis tkthu nak kabo ape lgi perangai dia. Sebab dia ni jenis kadang2 pendiam, kadang2 bising. Hahaha biasalah perangai manusia kan boleh berubah πŸ˜‚ banyak sebenarnya kenangan dengan deme semua ni. Tbh, aku paling rindu masa malam last kem tu, kami semua main mainan true or dare and telefon berkarat. Sumpah kelakar gila weh πŸ˜‚ gelak sampai senak perut ha. Pastu ada lagi kenangan ha banyak sangat. Aku rasa kalau cerita semua kenangan ni, sampai kesudah tk habis πŸ˜‚ okay la okay sis nk stop dh. Weh budak2 kelas 5Aurum2, if korang ada terbaca post yg ni kan, aku cuma nk cakap terima kasih sepanjang perkenalan kita ni. Terima kasih untuk semua gais 😭❀ of course aku takkan lupa korang sebab korang la classmates aku yg paling boek ❀ weh, aku doakan kita semua dapat result spm2017 yang paling cemerlang and tak lupa jugak, aku doakan semoga kita semua berjaya didunia dan diakhirat β€πŸŒΈβœ¨πŸ’«πŸ’― AMIMNNNN πŸ˜‡ Iloveyousomuch gais ❀ no word can describe how much iloveyou all :') you gais dh macam family sis yg kedua tau sebabtu sayang sangat πŸŒΈβ€πŸ’• jaga diri weh semua. Jangan lupa aku tau! Ada masa nanti, kita keluar sama2 okay? πŸ˜˜πŸ’•




0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: β™₯ β™₯ β™₯ β™₯