INTRODUCTION

Hi gais! Semua cerita dalam blog aku ni adalah sebahagian kisah dalam hidup aku >.< Tak suka baca ke? Awak boleh klik disini :p


Friday, February 23, 2018 • 10:28 AM • 0 Sweet hearts

Nov 2016... aku ada kenal sorang mamat ni dekat wechat gais (zaman wechat). Dia yang start tegur aku dulu 😂 Tbh, masa aku stalk dia, aku rasa macam eh kena jual mahal ni duh. hahahaha nak kata dia hensem tu, takdelah hensem mana. Cuma mata sepet, hitam manis and tinggi nak mampus. Weh, taste aku dahlah suka laki yang hitam2 manis 😂 okay then kiteorang kenal2 la dulu kan. Tapi aku perati je mamat ni banyak bagi hint, tapi aku buat bodoh je gais 😂 biasalah acah jual mahal. Mula2 acah ah caring tanya result akhir tahun form4 macam mana okay ke tak and i was like "ei menyibuk gila mamat ni" 😂 tapi aku layankan aje mamat tu sebab yelah saja nak buat kawan. Kawan laki aku kat kelantan ni bukan ramai mana pun. Boleh kira pakai jari je gais 😂 hahahaha. pastu bila hari2 duk chat tu, dia kabo dekat aku yang dia ada perasaan dekat aku. aku cam "ya allah aku dah terbagi harapan ke dekat dia ni?" 😂 weh aku layan dia macam aku layan kawan2 laki aku yang lain. biasa2 je weh layan 😕 tapi aku tak sampai hati nak reject macam tu je sebab dia tu baik gilaa 😩 last2 aku kabo dekat dia, bagi aku masa nak fikir benda ni. bila aku kabo gitu ke dia, aku ingat dia lupa la pasal benda ni kan sebab aku ingat dia macam main2 je kan 😂 dia pun senyap beberapa hari pasal topik tu and then kiteorang chat macam biasa la nak kenal2 kan sebab sebelum ni tak pernah kenal langsung pun. sampailah satu malam tu, tetiba dia tanya apa keputusan aku. aku cam ya robbi aku ingat dia dah lupa gais. rupanya selama ni dia duk tunggu apa jawapan aku 😩 then dia ada kabo, aku ingat lagi ayat yang dia kabo dekat aku ni ha "last2 you will be mine jugok" and i was like eh bapak confident dia ni hahahahaha last2 memang betul la apa yang dia kabo tu 😂 kiteorang pun menjalani kehidupan macam biasa hahahahaha ada jugak la gaduh2 tu biasala, relationship mana je yang takde gaduh2 kan ala benda biasa gais 😂 oh ya lupa nak bagitahu, dia ni friendly dengan perempuan. ha disebabkan dia friendly dengan perempuan aku buat perangai. weh dah berape bulan couple, aku baru tahu dia friendly dengan perempuan 😑 ei aku ni dahlah bukan jenis minat bf friendly dengan perempuan. nanti takut senang berubah hati gais 😕 dahlah aku sayang dia sangat2. tapi tulah salah aku jugak sebab berharap 😂 sampai la satu hari tu, aku gaduh teruk dengan dia sebab dia ambil gambar dengan awek kawan dia sendiri. aku cam ei bodo gila pompuan ni dah ada bf sendiri pun still nak menggatal amik gambar dengan bf orang ke dahlah rapat pulak tu!! kalau tak rapat, takdelah aku nak marah2 cenggini. ala biasala time hari sukan sekolah kan, mesti la nak ambil peluang kan bergambor dengan scandle ke, crush ke apa kan 😏 and tak silap aku la, masatu bf perempuan tu ada up moment ayat broken jugak la maybe sebab perempuan tu menggatal ambil gambar dengan laki sana sini 😏 jap nak pesan, girls out there tk kira la dah ada bf ke tkde ke, pls la jangan nak ambil kesempatan weh dgn bf orang 🙏 cuba korang imagine bf korang buat cenggitu dekat korang? agak2 cemana eh rasa? haihh 😑 okay sambung balik cerita ... masa kiteorang gaduh teruk tu memang aku rasa macam nak give up doh 😂 kecewa dia rasa lain macam hahahaha lama jugak aku merajuk dengan dia, layan dia macam nak taknak sampai la satu hari tu, masatu aku ada kelas tambahan sejarah and at the same time sekolah aku haritu ada event bola sepak amende tah memang ramai ah laki yang datang. time tu aku cam nervous gila takut dia ada datang sekolah aku 😂 last2, dia tetiba hantar whatsapp tanya aku dekat mana and nak ajak jumpa 😂 aku tak reply pun weh ws dia tu sebab aku taknak jumpa dia!! hahahaha masa kelas tambahan sejarah dah habis tu, aku cepat2 suruh kawan aku bawak motor keluar daripada sekolah sebab takut terserempak dengan dia 😂 and yeah nasib baik tak jumpa and aku rasa dia takde datang pun sekolah aku. cuma aku ni ha yang kalut nak mampus 😂 and dah sampai kat rumah kawan aku tu, barulah aku reply ws dia. kadang2 aku kesian jugak dekat dia. and yeah aku setuju nak jumpa dia. yelah sebab aku pun tengah rindu gila ni dekat dia 😹 biasala aku ego tinggi nak mampus 😹 sanggup weh dia datang panas2 semata2 nak jumpa aku. and sampai je dekat aku, dia terus pujuk. allahu, tipu la kalau aku kabo masa tu aku tk cair 😂 tapi aku acah2 jual mahal je. hahahaha eh btw aku tak berdua-duaan dgn dia eh. ada kawan aku ha sekali. last2 kawan aku ajak pergi makan mee celup dekat area rumah dia ha and then kiteorang pun okay la buat macam takde apa2 yg terjadi sebelum ni 😂 lepas dah beberapa bulan tu, perangai dia dah start berubah. aku rasa macam dia ni ada orang lain. yela bila setiap kali jumpa je, aku nak mintak phone dia, dia tknak bagi. aku cam okay takpelah taknak bagi kan. lagipun aku ni bukan jenis yang suka memaksa 😪 aku punya fedup tu dengan dia tu rasa macam nak mintak break hahaha tapi aku sabar lagi 😊 banyak kali jugak aku tegur perangai dia and okaylah berubah sikit2 last2 dia buat balik. aku pun taktahu apa salah aku sampai dia berubah macam tu. nak kata aku takde layan dia, aku selalu je layan. memang macam ni eh kalau orang couple? mula2 je sanggup layan apa semua, last2 bila dah lame couple, perangai pun dah tak macam mula2 couple lagi. hahahaha and sampai ada one day tu, dia pergi event motor vespa dia, satu hari tu dia takde text aku langsung weh 😅 at least kalau nak enjoy sangat dengan event tu, text la cakap pegi event ke apa ke. and masa dia nak pegi event tu, dia takde pun kabo dekat aku. aku yang tahu sendiri bila aku tengok kat wechat dia. start daripada situ aku dah okay lantak kau la nak buat apa. aku dah give up. nak jadi apa lepas ni, jadi la aku dah tak kisah aku dah penat 😌 lepastu bila bangun je pagi esok tu, tetiba dia hantar text kabo mintak maaf pasal semalam. aku pun macam oh okay takpe dah biasa. masa tu aku layan dia macam nak taknak sebab masa tu aku keluar lepak dengan kawan sebab nak hilangkan stress. lepas aku dah balik rumah tu, baru aku reply pulak mesej dia and dia ada kata masa dia duduk tepi pantai sorang2, dia teringat dekat aku. tapi masatu aku tak percaya pun sebab kalau dia betul2 teringat aku, mesti dia text hmm. tapi takde pun. takpela aku cuba think positive maybe battery phone dia habis ke, takde line ke... nantilah aku sambung lain kali sebab penat nak taip hahahaha

0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: