INTRODUCTION

Hi gais! Semua cerita dalam blog aku ni adalah sebahagian kisah dalam hidup aku >.< Tak suka baca ke? Awak boleh klik disini :p


Sunday, August 10, 2014 • 2:26 AM • 0 Sweet hearts

Semalam? 9.8.2014 :) yaa hari yang paling happy. hahaha. happy sebab apa? sebab dapat meet kak sofea je pun -.- huhu. agak best ah semalam hang aeon. Ramai gilaa kot. Happy jalan2 with bestie, kak sofea, kelly, danee and the geng. haha. Yang tak boleh blah semalam, adik eliya mengamuk --' menangis jerit2 dalam aeon. Orang lain usha je. Aku pulak yang jadi malu lol -.- yang pujuk adik eliya danee, kak sofea dengan boy. Haha, apelah eliya nih -_- tulaa. bawak adik lagi xD hahaha. harap dapat meet kak sofea lagi :) Tapi kan, kalau abang danny tak busy semalam, dah lama aku dapat meet dia. Haih :') Takpelah. Lain hari ada lagi. Tinggal abang danny, abang amar dengan kak leysa je aku tak meet dieorang lagi ^^ harap dapat meet dieorang ahh :) Ngeee :D Hm, lagi best kalau ada kak atyn ngan kak leysa. Tapi dieorang takde transport nak pegi rasanya. Hm, takpelah hang lain kali jela dengan deme. And one more thing yang paling happy sekali, time tengah tunggu tepi aeon time nak balik tu, tetiba ibu call aku suruh balik rumah cepat. Dengan suaranya macam ada bende berlaku je. Pastuh aku tanya ibu kenapa, then ibu cakap puteri nak datang rumah. Haha, melompat siaa aku dengar ibu cakap macam tu. Haha, siapa puteri? Puteri tu best friend aku time umur 6 tahun and darjah 1. Aku asyik rapat dengan dia jee. Huhu. Setelah 6 tahun tak jumpa dengan dia, akhirnya semalam dapat jumpa dengan dia :) Alhamdulillah. Nasib dia ingat aku lagi. Haha xD Kabonye bulan 9 dia nak pindah sini balik. Tapi..aku dah nak dekat pindah. Hmm -_- Kenapelah time aku nak pindah, ramai orang nak pindah sini balik? Haih :3 Takpelah. Hope dapat meet puteri lagi. Aminn ^^ 



Haa, tepi aku tuh, tula puteri. Sama umur dengan aku ^^
Dia budak KL woo ~ Haha, comel enn dia? :) 


Yeahh, with boy, kak sofea and danee ^^


Haa, ni my lovely geng. Hihik. Comel enn kami sume?
Hahaha xD Iqa sorang je takde. Erm.. 




0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: