INTRODUCTION

Hi gais! Semua cerita dalam blog aku ni adalah sebahagian kisah dalam hidup aku >.< Tak suka baca ke? Awak boleh klik disini :p


Sunday, July 20, 2014 • 4:11 AM • 0 Sweet hearts

Haiii :) Assalamualaikum. Ermm. Puasa tinggal lagi bape hari jer :') Raya dah nak dekat. Erm. Mesti semua orang tak sabar nak raya kan? Haa, tahu dah :v Haha :3 Siapa yang tinggal puasa, takleh rayaaa xD *Ceh,sembang je. Akupunsamaadatinggalpuasa*. Aku sebenarnya tak excited nak raya pun. But aku just excited nak balik kg. Itu aje :* hihik. Aku suka sangat balik kampung. Rasa seronok :') Tambah2 lagi nenek atuk sedara mara semua sporting ^^v hihik. Lagi lah aku suka. Erm. Agak2 tahun ni aku banyak dapat duit raya tak? :v ngehhh. Besar2 pun nak duit raya lagi :'3 Hehehe. Tak sabar gak nak tunggu malam raya. Tak sabar sebab apa? Sebab semua orang berkumpul lol. After iftar, nenek atuh sedara mara ibu ayah apa semua dok lepak luar rumah, sambil tengok sepupu2 ngan pak sedare main mercun ^^ hihik. Happy sangat time2 cemni ._. Tahun ni raya macam tak best sikit. Sebab tahun ni raya without aina, uyeen, kak meera and bf. Ermm. Takpelah. Tak kisah. Bukan mati pun. Tapi..aku nak sangat raya sama2 dengan aina and uyeen :( Macam tahun lepas? Raya sama2 dengan deme :'* Hmm. Aku harap sangat raya ni, deme datang sini :'D Rindu kat terkata. Cewahh x'D haha. Baju raya korang warne ape tahun ni? Share2 ah sikit xD Ermm. Tahun ni kan? Mesti ramai orang yang sama colour baju raya dengan kesayangan. Haha, tung ahh ada kesayangan T.T hahahaha :'3 Ermmmmm. Ayah kata balik kampung harini khamis ni. Omg ! Serious tak sabar gileeee >.< Hehehehe. Cepatlah hari khamis ni. Aku excited sangat nak balik kampung ni. Fuhh ~ Harap raya tahun ni tak mendap ahhh. Harap sangat raya tahun ni besttt ^^v Kuih raya yang paling aku suka? Ngee, kuih almond london andddd cornflakes madu. Wuuuu ~ Kuih kegeraman aku tuh :3 Erm. Ni haa nak cakap, sebelum terlambat :) Aku nak mintak maaf kat korang semua terutama kat sheeda, boy, syasya, nurin, eliya, farisya, ekyn, aina, uyeen, adik aqilla, kak atyn, kak sofea, kak leysa, abang paez, abang amar, abang wan, abang danny, azieman, alin, amal and lain2 lagi la. Maafkan aku tau kalau aku ada TERmarah, TERmaki, TERpukul, TERjeling, TER ape sume lah. Hihik :3 Harap korang maafkan :') Nanti raya, datanglah rumah aku yaaaa ;)






0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: