INTRODUCTION

Hi gais! Semua cerita dalam blog aku ni adalah sebahagian kisah dalam hidup aku >.< Tak suka baca ke? Awak boleh klik disini :p


Friday, September 4, 2015 • 9:14 AM • 0 Sweet hearts

Pt3 tinggal lagi 4 minggu. Pehh macam tak caya doh 😂 cepat sangat masa berlalu. Aku rasa macam baru je masuk sekolah ni. Tengok2 dah nak pt3. Aku ni en, dahlah nak pt3. Study tu em ade lah sikit2. Hahaha 😂 aku ni em nak result cemerlang, tapi malas study. Tak ke bengap tu? Hahaha asyik hanyut dengan dunia khayalan je. Em. Tolonglah sedar nik nur illiya maisara. Tolonglah focus belajar saat2 terakhir ni. Aduhh saat2 terakhir macam nak mati pulak. Hahaha. Al-fatihah untuk diri sendiri sebab nak dapat result cemerlang tapi malas study. Em. Buat masa ni, aku baru dapat 3A dalam pt3. Ape yang A? Alaaa geo, sej dengan ujian lisan bm je pun. Tapi taktahulah betul ke tak markah tuh. Harap2 betullah. Nak jugak ade A. Emm. Subjek lain tu? Taktahulah boleh dapat A ke tak. Em. Kalau takleh A pun, mintak tak gagal je. Tu je yang aku nak. Em. Kalau la aku dapat result bagus, taktahu nak pergi sekolah mana tahun depan. Ingatkan nak masuk vokay, tapi tulahhh. Emmm. Nak mintak jasa korang semua, tolonglah doakan aku supaya aku jadi rajin nak study. Tu je aku mintak 😂

0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: ♥ ♥ ♥ ♥